Selasa, 10 November 2015

Struktur terkecil daripada Medan Tenaga Manusia

Struktur terkecil daripada Medan Tenaga Manusia

Mereka yang terlibat dengan apa yang dikenali sebagai tenaga kerja biasa dengan struktur yang dikenali sebagai aura, chakra dan meridian. Sebilangan kecil biasa dengan struktur lain dikenali sebagai barisan hara, bintang teras, kerusi jiwa, hati yang tinggi dan bumi bintang. Kurang masih biasa dengan apa yang dikenali sebagai encodements.

Encodements Adakah Seperti Komputer Sistem Operasi Anda

Saya menggunakan PC dan sistem operasi saya adalah apa yang majoriti besar orang pada penggunaan PC ... Windows. Ia berjalan dalam tanah belakang menyokong setiap program lain yang saya gunakan. Buat masa ini saya menggunakan Microsoft Word supaya saya boleh menulis artikel ini. Kemudian saya akan menggunakan satu program untuk membantu dalam mengedit ceramah saya berikan. Kedua-tugas-tugas ini mungkin dapat dilaksanakan tanpa sistem operasi saya.

Sebelum anda dijelmakan anda mempunyai nombor terhingga pilihan apa yang akan anda lakukan dalam hidup ini. Kerana anda telah mengambil peranan yang mesti sebagai pelakon dalam filem, anda terpaksa melupakan semua yang anda tahu sebelum anda masuk ke dalam tubuh ini anda kini. Anda perlu ingat itu sahaja yang anda perlu tahu untuk membantu anda dalam hidup semasa ini seumur hidup. Anda perlukan asas bertenaga untuk peranan anda dalam filem ini yang berlangsung di latar belakang semua yang anda lakukan.

Encodements Terus Hidup Anda

Sebagai makhluk tak terhingga anda mempunyai pilihan terhingga apa yang anda mahu lakukan. Sistem encodement anda memberi tumpuan hidup dengan bergantung kepada perkara-perkara yang anda mahu mengalami dalam hidup ini. Inilah sebabnya mengapa anda mempunyai keinginan untuk melakukan beberapa perkara, tetapi tidak orang lain. Inilah sebabnya mengapa anda tertarik kepada sesetengah orang dan tempat, tetapi tidak orang lain. Sistem encodement anda menyediakan fokus ini.

Terdapat encodements untuk setiap bahagian hidup anda. Anda mempunyai orang-orang untuk bagaimana badan anda berfungsi, bagaimana anda berkaitan dengan orang lain, jenis kerja yang anda mahu lakukan, tempat-tempat yang anda mahu untuk hidup. Setiap bahagian sel-sel anda, walaupun DNA sangat anda, mempunyai struktur ini sedikit tenaga. Chakra anda, aura, meridian dan bahagian-bahagian badan tenaga anda mempunyai ini.

Sama seperti sistem pengendalian komputer anda boleh dijangkiti dengan virus, jadi boleh encodements anda menjadi rosak atau diubah. Apabila ini berlaku, kehidupan tidak berjalan semulus dan badan anda tidak berfungsi juga. Jika sistem operasi anda tidak berfungsi dengan baik, jika ia mempunyai gangguan di dalamnya, program-program lain yang anda mengakses mempunyai masalah. Yang sama adalah benar untuk hidup anda. Encodements perlu pelarasan atau pembaikan untuk hidup untuk menjalankan dengan lebih mudah.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar