Selasa, 10 November 2015

Common sendiri-Sihat - Membongkar Ciri-ciri penyembuhan Herb (Bahagian 2)

Common sendiri-Sihat - Membongkar Ciri-ciri penyembuhan Herb (Bahagian 2)

Tawaran artikel dengan sifat-sifat penyembuhan biasa diri menyembuhkan dan cara-cara untuk menggunakannya apabila berurusan dengan kencing manis, buasir, ulser perut, lebam, radang kulit dan lain-lain

Air rebusan, infusi dan berwarna digunakan untuk mengurangkan suhu badan dalam kes penyakit sejuk. Selain itu, ubat-ubatan ini boleh menghalang pendarahan dalaman dan merawat ulser perut. Mereka terbukti menangani kencing manis, penyakit pundi kencing, artritis kronik, tekanan darah tinggi, penyakit urethral, ​​buasir, luka dan sakit. Kemasukan hendaklah dibuat dengan menyemai satu sudu teh herba dengan segelas air mendidih. Tinggalkan berwarna untuk minuman selama 2 jam dan tuang ia. Menghirup infusi dalam masa sehari. Beberapa bukti menunjukkan bahawa kemasukan itu diperbuat daripada herba boleh dapat menangani penyakit paru-paru.
Penyerapan atau jus segar adalah bertujuan untuk kegunaan luaran, juga. Berkumur mereka untuk merawat sakit di tekak dan keradangan dalam rongga mulut. Atau anda boleh mengunyah daun segar kilang. Infusi telah digunakan secara dalaman sebagai teh dan luaran untuk memampatkan di leher untuk merawat angina dan juga difteria sepanjang sejarah.
Campurkan 200 gram lemak babi, Vaseline, lanolin atau campuran yang diperbuat daripada bahan-bahan dan minyak dengan 2-3 sudu besar puncak pasir kilang. Panaskan campuran dalam air mandi dengan kacau sehingga masa ini kelembapan mengewap dan anda boleh alu puncak. Lulus campuran melalui kain kasa double dan mengisi kapal kecil dengan obat penawar itu. Simpan di tempat gelap dan sejuk. Obat penawar itu merupakan ubat yang baik untuk merawat luka kulit, luka, lebam, calar dan keradangan.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar