Selasa, 10 November 2015

Kebenaran Awful Mengenai Pil ADHD

Kebenaran Awful Mengenai Pil ADHD

Terdapat ramai kanak-kanak mengambil pil untuk ADHD dalam tahun-tahun kebelakangan ini. Selain Adderall dan Ritalin ubat yang paling kerap digunakan; tiga kategori yang berbeza wujud. Pertama terdapat perangsang lama bertindak, kedua adalah perangsang jenis pendek dan pertengahan dan kemudian ada pil ADHD yang dikenalpasti sebagai tidak perangsang.

Setiap kategori meds ini mempunyai set sendiri mungkin daripada kesan sampingan. Long bertindak Vyvanse, Adderall XR, dan Concerta untuk menamakan lepas beberapa lapan hingga dua belas jam. Patch yang boleh didapati untuk gejala ADHD boleh dipakai untuk beberapa jam setiap hari seperti Daytrana. Pil ADHD lain adalah dalam bentuk kapsul yang boleh bercampur dengan makanan.

Pendek dan pil perantaraan untuk ADHD adalah Ritalin, Dexedrine, Adderall, Dextrostat dan Methylin ER. Ini tidak digunakan sebagai banyak kerana ubat-ubatan yang bertahan lebih lama adalah lebih berguna dan biasanya datang dalam bentuk generik menjadikannya lebih murah untuk kegunaan jangka panjang. Berikut adalah hanya beberapa fakta mengerikan yang boleh menyebabkan untuk kanak-kanak menggunakan pil ADHD;

--Suicide
--Risks Untuk kemurungan dewasa
Kemungkinan --A lebih besar daripada bahan dan preskripsi penyalahgunaan
--Insomnia
--Headaches
Gangguan --Eating dan loya

Oleh kerana risiko-risiko dengan penggunaan pil untuk ADHD ramai ibu bapa mahu alternatif lain untuk merawat gejala-gejala ADHD dan bukannya ubat-ubatan kuat bahawa dalam banyak kes kanak-kanak itu mungkin tidak perlu. Ubat semula jadi wujud perkembangan yang terbaik adalah mereka tidak mempunyai kesan sampingan merosakkan, tiada kos jangka panjang dengan kesihatan anak anda dan menunjukkan keputusan yang sama dalam banyak kes pil ADHD.

Mengapa risiko masa depan anak anda dengan ubat-ubatan yang keras termasuk kemurungan mungkin dan penyalahgunaan dadah apabila anda tidak perlu? Cari homeopati di kawasan kejiranan anda yang merawat keadaan ini yang memberi tumpuan kepada kanak-kanak itu secara keseluruhan. Terdapat juga beberapa ubat-ubat herba yang dihasilkan khusus untuk ADHD pada kanak-kanak.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar