Selasa, 10 November 2015

Borang Ini Kung Fu Adalah Seperti Rare Seperti Air mata Naga

Borang Ini Kung Fu Adalah Seperti Rare Seperti Air mata Naga

Air mata naga adalah satu bentuk khas Kung Fu. Guru adalah pemancar di dunia nyata daripada siri mistik pergerakan. Pada masa ini terdapat hanya satu orang untuk mengajar borang ini jarang berlaku Kung Fu. Fokus disiplin adalah untuk menyedarkan diri sendiri ke alam ghaib. Kita harus menarik mendadak pada kesedaran fizikal seseorang. Minda dan badan saluran tenaga rasa kerana mereka menjadi diaktifkan dan dimeriahkan. Disiplin yang halus dan mengikuti guru yang terlatih, kita boleh meneroka kehalusan amalan ini.

Air mata pengamal Kung Fu naga percaya dalam aliran Chi, satu bentuk tenaga, seluruh badan. Air mata naga meningkatkan aliran yang betul Chi dan unblocks genangan dalam kedua-dua badan fizikal dan bertenaga. Keputusan boleh termasuk kesihatan yang lebih baik, sifat berubah-ubah persepsi dan kelajuan persepsi yang lebih besar amnya. Pengamal ini akan dimasukkan ke dalam berhubung dengan mendesaknya mereka sendiri. Bagi sesetengah orang, ini menimbulkan satu cabaran dalaman untuk berhadapan dengan apa-apa memendam sama ada di alam nyata, mental atau emosi.

Proses awal adalah sama dengan memulakan diet detox, yang boleh melebihi muatan kapasiti pemprosesan. Sesetengah orang mengalami perasaan berat, kesedihan atau putus asa pada permulaan. Tidak dapat tidak perasaan ini lulus dan pengamal menuntut Air mata naga yang diwujudkan ringan makhluk, kekuatan, sifat berubah-ubah dan kegembiraan. Aliran Chi dipulihkan kepada keadaan semula jadi melalui amalan, jadi ia adalah penting untuk menjadi berterusan.

Gerakan-gerakan yang sebahagian besarnya berasaskan sekitar pertengahan penting kepada pendirian kuda yang tinggi, dengan banyak gerak isyarat simetri, yang direka untuk mengumpul dan jelas Chi di kawasan yang berbeza di dalam dan sekitar badan. Teknik-teknik tertentu menangani mata dan mahkota saluran ketiga, dengan urutan yang membolehkan tenaga untuk mengumpulkan ke dalam dan bersurai dari pusat-pusat penting. Ini menyebabkan perubahan dalam perasaan itu menyedarkan kesungguhan berasaskan pengamal atau "pahlawan." Ini berkembang secara berterusan dalam kehidupan seharian-laki apabila diamalkan secara teratur.

Dalam pembelajaran Air mata naga satu boleh mula berkaitan dengan prinsip-prinsip yang digariskan purba dalam perubatan tradisional Cina dan banyak bentuk yang dihormati Kung Fu, Chi Gong dan Tai Chi yang kekal sehingga hari ini. Guru jarang berlaku, tetapi berharga, kerana mereka mempunyai akses unik kepada sumber sistem pengetahuan fizikal ini paling menyeluruh. Apa juga jelas adalah bahawa asal-usul gerakan-gerakan ini adalah sesuatu yang lain daripada apa yang kita telah terdedah kepada tempat lain. Peserta berupa yang pernah diperkenalkan kepada bentuk-bentuk ini, satu keseronokan yang hebat di dalam badan dicipta, iaitu lebih daripada semata-mata fizikal. Ia digambarkan sebagai kebangkitan yang menghasilkan rasa syukur segera dan peremajaan pada setiap peringkat.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar