Selasa, 10 November 2015

Jalur glukosa dan Cara-cara lain untuk Tetap Sihat

Jalur glukosa dan Cara-cara lain untuk Tetap Sihat

Kekal sihat dalam masyarakat hari ini adalah satu cabaran kerana semua masakan masakan di sekeliling kita (beberapa yang tidak baik untuk kita!). Jalur glukosa untuk paras glukosa pemantauan adalah salah satu contoh penemuan saintifik yang kini boleh didapati untuk kegunaan rumah.

Jika anda mempunyai diabetes atau tidak mungkin pra kencing manis, pemantauan tahap gula anda adalah penting.

Berikut adalah beberapa tips lain cara-cara kita boleh mengekalkan kesihatan kita dalam dunia moden.

Pertama, dan tidak menghairankan, adalah untuk bersenam. Ia kini didokumenkan untuk meningkatkan kesejahteraan dalam pelbagai cara. Namun, kita menentang itu. Kenapa begitu? Nah, ia adalah mungkin kerana kita tidak hidup keutamaan verbalized kami. Semua orang mengatakan mereka mahu kesihatan, tetapi tidak komited untuk mengambil tindakan.

Kedua, dan sepanjang garis yang sama, adalah diet. Bukan diet, tetapi makan makanan yang sihat. Kita boleh melakukan ini jika kita pilih. Makan makanan sebenar, dan tidak banyak, adalah utama.

Ketiga, kesihatan dan kecantikan bantu membantu dalam erti kata bahawa mereka pelampung kesihatan psikologi kami. Syampu kelemumur bukan pembelian hidup dan mati, tetapi dari segi bagaimana memalukan keadaan boleh, ramai orang merasa penting untuk digunakan.

Keempat, hanya mengambil masa untuk merenung keutamaan kesihatan anda adalah selalunya cukup untuk membantu mereka kembali kepada asalnya. Apabila anda melihat sekotak gulung gula carbilicious di kedai, hanya tanya diri anda jika itu benar-benar selari dengan matlamat anda. Jika ia bukan satu peristiwa yang istimewa sesuai dengan kalori, mungkin gula-gula boleh menunggu sehingga lawatan anda yang akan datang ke kedai.

Tidak ada komentar:

Poskan Komentar