Selasa, 10 November 2015

Pilih seks Bayi Anda - Pemilihan Semulajadi Jantina Bayi Anda, ini boleh terjadi?

Pilih seks Bayi Anda - Pemilihan Semulajadi Jantina Bayi Anda, ini boleh terjadi?

Artikel ini menyediakan anda dengan maklumat ringkas mengenai cara-cara yang munasabah untuk memilih jantina bayi anda. Banyak kali, wanita hamil, lebih suka bayi jantina tertentu, demikian maka ia menjadi sangat sukar bagi seseorang yang telah dicipta untuk menentukan jantina bayi melalui kaedah saintifik.

Walau bagaimanapun, pilihan semula jadi jantina bayi anda adalah agak mustahil walaupun anda telah mengandung anak anda. Satu cadangan yang lebih baik akan menjadi pilihan jantina semulajadi dalam mana-mana kerana ia lebih cerah dan tepat daripada kaedah saintifik. Diberikan bahawa kaedah saintifik memberikan anda kadar kejayaan 95 peratus tetapi ini biasanya sangat mahal dan mungkin tidak bernilai semua usaha itu. Jadi di sini adalah beberapa kaedah semula jadi bagaimana untuk memilih jantina bayi anda.

Pertama, pemakanan memainkan peranan penting dalam menentukan jantina bayi anda. Jika anda berada di diet yang sangat beralkali, kemungkinan anda akan mengandung anak lelaki, dan jika anda berada di diet yang sangat berasid maka anda mungkin akan mengandung Perempuan. Diet yang beralkali semula jadi akan menjadi makanan yang terdiri daripada sayur-sayuran seperti kubis, brokoli dan sayuran lain dan juga buah-buahan seperti pisang, epal dan lain-lain Diet yang berasid akan menjadi salah satu yang terdiri daripada buah-buahan berasid dan sayur-sayuran, seperti semua buah-buahan yang mengandungi asid sitrus , sebagai contoh, oren, anggur, limau manis dan limau gedang. Oleh itu, anda perlu membuat keputusan diet anda dengan sewajarnya.

Carta jantina Cina juga memberi panduan kepada anda bagaimana untuk memilih jantina bayi anda. Ia adalah satu kaedah yang agak lama dan tradisional memilih jantina bayi anda tetapi telah disebut-sebut sebagai salah satu kaedah yang paling tepat pemilihan jantina. Satu lagi kelebihan besar carta jantina Cina adalah bahawa anda boleh menentukan jantina bayi anda sebelum anda benar-benar boleh hamil bayi. Carta jantina Cina berfungsi pada pengiraan umur ibu dan tempoh ovulasi.

Jadi ini adalah beberapa petua mengenai bagaimana untuk memilih jantina bayi anda, berharap mereka akan membantu anda berbuat demikian.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar